Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij proberen er alles aan te doen om uw bestelling in goede orde bij u af te laten leveren. Toch kan het zo zijn dat er een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt. Graag adviseren wij u na ontvangst van uw bestelling deze te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid. Komt de bestelling niet overeen met de op de site gecommuniceerde leveringsomvang? Is er iets fout gegaan? laat het ons dan uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. We gaan dan voor u aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.